Personalizace

K čemu je personalizace vám? A k čemu vašemu zákazníkovi?

Trend současnosti je se zviditelnit a být něčím ojedinělí. Většina uniformního světa reaguje při personifikaci kladně. Můžeme to vidět na kampaních firem jako Botas nebo CocaCola.
3D tisk umožňuje nejen přímou personifikaci a nemyslíme tím velikosti nebo barvy, myslíme tím opravdu produkt na míru zákazníkovi. Konec hrníčků a tužek s polepem.
Do současnosti něco takového nebylo takřka možné, ale s příchodem 3D továren, budou produkty na míru běžnou součástí.

Na tomto náramku je patrné logo firmy ZOOT, které může sloužit jako prezentační nástroj na akcích nebo pro partnery jako dárek. Design je originální.

Pokud máme produkt, kterým je například náramek o kapitolu výše, můžeme velice snadno dotvořit další série různých věcí, které již vychází z tvarové předlohy. Fantazii se meze nekladou.

Další ukázky možné tvorby, která se týká přímo personalizace.

Napište nám pro více informací o PERSONALIZACI

13 + 14 =